lørdag den 3. november 2012

Kæreste-week-end og kogleprojekt

I går sendte jeg sønnen med toget til KBH, hvor han sammen med en kammerat skal være hele week-enden. 

Så her i huset er der dømt kæreste-week-end.

Sådan en week-end kan jo bruges til MEGET og mange forslag var i spil, men vi endte med en super-fed beslutning: Vi vil hygge os herhjemme! Sønnen kan jo altid være alene hjemme, hvis vi ønsker at tage ud at spise, tage i biffen eller køre til Flensborg eller køre ud til Vesterhavet. Næhh week-enden skal bruges til at nyde, at der IKKE skal køres til fester eller at der kommer overnattende gæster.

I går lavede vi lækre pizza'er, smed os i sofaen med tæpper på.

I dag skal vi i skoven og selv om det bliver en kort tur, så glæder jeg mig som et lille barn (jeg er lidt overmodig, for mit bækken er helt smadret efter messen i forrige week-end). 

min skov-hat, mine yndlingsluffer fra Trine
og mit nye trænings-redskab (den orange elastik).
Sidstnævnte  er genial og selvom der er dømt hygge-week-end,
så skal der trænes alligevel.
 Efter skov-turen, skal der hygges med boller (fedt-fattige) og te OG se film igen....og jeg vil hækle. Når manden min er faldet i søvn på sofaen, så sniger jeg mig ind på krea-kontoret og laver kogleblomster ;D.....fundet i bogen "Magiske måneder" af Helle Schønning.


Søndag er ikke planlagt endnu, men mon ikke vi finder på noget ;D

9 kommentarer:

  1. Det lyder fantastisk! Rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. God alene-weekend! Jeg må lige kigge i min "Magiske måneder" og se, om de der kogleblomster er nogle, jeg kan finde ud af at lave!

    SvarSlet
  3. Det lyder slet ikke dårligt. Nyd weekenden.

    SvarSlet
  4. Rigtig dejlig weekend til jer to.

    SvarSlet
  5. ja sådan en weekend kan vi alle bruge ind imellem .... nyd den ...
    den der elastik hvordan virker/bruger man den???
    glæder mig til at se dine knogleblomster
    hilsen Lis

    SvarSlet
  6. Skøn kæreste week-end i skal have. Jeg håber i har nydt den.

    Kh. Lis

    SvarSlet