onsdag den 7. november 2012

Er der nogen der skal med i week-enden...

....til et godt arrangement?

Jeg spørger fordi, jeg vil høre, om der er nogen i mit område eller Kolding-området (eller blot 30-40 km fra Vorbasse), der skal afsted lørdag? Og om jeg måske kunne køre med? Jeg har ellers bestemt, at jeg godt tør køre, men ryggen er ikke så frisk på den lange køretur. Tænkte at jeg måske kunne dele turen i to og køre hen til én, der gad tage mig med resten af vejen.


billedet er lånt her




3 kommentarer:

  1. Hej

    Jeg vil gerne tage dig med.


    mvh
    hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  2. Christina (frk. regnbue) kommer også) Det ville bare være skønt at se dig igen :0)

    SvarSlet
  3. Åhh ville ønske jeg sku med - men mine ryg skavanker kræver osse en der kører bilen - så jeg er med i din ryg klub og desværre ikke kreaklub hihi..
    Men ha en dejlig dag - gid der var noget i Randers snart - jeg har bare ik overskuddet til det.
    KH Iben

    SvarSlet